Voorwaarden
Binnen de organisatie van het StampEvent zijn er wat regels. Wij zetten ze even voor je op een rijtje.
Bij inschrijving als deelnemer aan een StampEvent ga je automatisch akkoord met deze regels.
Alle genoemde bedragen van het StampEvent zijn inclusief:
- Materiaalpakket voor het project/de projecten
- Gebruik van aanwezige tools beschikbaar gesteld en eigendom van de organisatie; de organisatie verzoekt je zorgvuldig om te gaan met de beschikbaar gestelde tools.
- Koffie/Thee/Water gedurende de het hele event (10.00 - 16.00 uur)
- Lunch
Tenzij anders beschreven.
Mocht blijken dat het project of de projecten niet binnen de gestelde tijd kan of kunnen worden afgerond, dan kunnen deze thuis verder worden afgemaakt.
Er zijn voldoende voorbeelden aanwezig; voor elke deelnemer zijn er projectbeschrijvingen beschikbaar. Alle voorbeelden en beschrijvingen mogen gefotografeerd worden; echter mogen de voorbeelden niet meer naar huis worden genomen
Een aantal zaken dienen zelf te worden meegenomen; hiervan komt een lijstje beschikbaar op de website en per mail naar alle deelnemers, voorafgaand aan het StampEvent.
Mocht je niet in bezit zijn van één van de materialen, dan is dit wellicht van een tafelgenoot te lenen (Deze tools/materialen hoeven uiteraard niet van Stampin' Up! te zijn!).
Bij een @Home editie kan door elke deelnemer een pakket en eventuele aanvullende producten worden besteld. De organisatie verzend de pakketten met een Nederlandse pakketdienst.
De organisatie is niet verantwoordelijk voor het eventueel zoekraken van een pakket.
Tijdens workshops wordt er gewerkt met lijm/inkt/tools. Wij verzoeken je hier rekening mee te houden. Voor eventuele schade aan of mogelijk verlies van kleding en/of andere eigendommen is de organisatie van StampEvent.nl niet aansprakelijk.
Na je inschrijving ontvang je een digitale factuur van StampEvent.nl voor het event waarvoor je je hebt ingeschreven.
Pas na betaling van het factuurbedrag is je inschrijving volledig afgerond en ben je zeker van een plaats.
Inschrijven kan tot de aangegeven datum op de website, voor aanvang van het event en/of in overleg met de organisatie.
Mocht je door omstandigheden niet aanwezig kunnen zijn op een event van StampEvent.nl, dan is dat in de eerste plaats vervelend voor jezelf.
Je kunt tot één maand voor aanvang van het event, zonder opgave van reden je inschrijving annuleren. In dat geval vindt er een restitutie plaats van 55% van het reeds betaalde bedrag voor deelname.
Mocht je binnen de periode van een maand voor aanvang van het event moeten annuleren, dan kan er helaas geen restitutie plaatsvinden van de betaalde gelden.
Wij kunnen je dan wel tegen betaling van de verzendkosten (geldend tarief van PostNL) het materiaalpakket toesturen.
Het is ook mogelijk om iemand anders in jouw plaats naar het event te laten komen; dit dient echter wel schriftelijk te worden doorgegeven.
De organisatie houdt zich het recht voor het event te cancelen bij onvoldoende deelnemers. In dit geval zullen alle betaalde bedragen worden teruggestort.
De organisatie van StampEvent.nl is op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen voor zaken die door derden of door de deelnemer zelf veroorzaakt worden.
Deelname geschied op volledig eigen risico van de deelnemer.
Alle persoonlijke gegevens welke door de deelnemer worden verstrekt aan de organisatie van StampEvent.nl zullen nimmer ter beschikking worden gesteld aan derden.
Deze worden uitsluitend gebruikt voor het maken van de factuur en het informeren van de deelnemer over het StampEvent of komende StampEvents.
De deelnemer kan te allen tijde verzoeken de gegevens uit het bestand te halen.
Collega demonstratrices zijn welkom tijdens het StampEvent.
Het is niet toegestaan om tijdens het StampEvent producten te verkopen, catalogussen/visitekaartjes te verstrekken aan deelnemers of Stampin’ Up! demonstratrices te werven onder de deelnemers van StampEvent.